Overslaan naar inhoud

Huisreglement

Door deze huisregels te respecteren zorgen we voor een fijn contact,  zowel voor u als klant als voor mijzelf. 


ANNULATIES

Als u bent verhinderd om op uw afspraak aanwezig te zijn, gelieve mij hiervan 48u op voorhand te verwittigen. Als dit niet correct gebeurt, zullen wij de volledige kost van de behandelingsprijs aanrekenen als annulatiekost. U krijgt ook steeds de kans om iemand anders te vinden die uw plaats kan innemen, zodat de annulatiekost vervalt.

Komt u niet opdagen, zonder ons te verwittigen (no show), dan zal de behandeling ook volledig aangerekend worden. Het is voor mij namelijk onmogelijk om deze plaats nog in te vullen.

Het annulatie bedrag kan gestort worden op rekeningnummer BE30 7370 7629 7011 op naam van Elisabeth Huyghe BV met vermelding “annulatie + uw naam + datum”. Zolang de annulatie vergoeding niet betaald is, kan er geen nieuwe afspraak gemaakt worden.


AFSPRAKEN 

Ik werk enkel op afspraak, waardoor alle tijd voor u gereserveerd wordt. Zo kan ik u de beste service geven. 

Afspraken kunnen heel gemakkelijk online gemaakt worden via de website.

Indien ik tijdens de openingsuren uw oproep niet beantwoord, dan ben ik bezig met een behandeling. Tijdens een behandeling vind ik het heel belangrijk dat mijn klanten niet gestoord worden, waardoor er geen oproepen worden beantwoord.

Gelieve daarom contact  op te nemen via info@skinsense-antwerp.be of via Whatsapp: 
+32 495 54 34 80. U kan ook u bericht achterlaten via het contactformulier, of simpelweg een voicemail inspreken. Ik bel u dan zo spoedig mogelijk terug. 


Gelieve alleen naar uw afspraak te komen en geen familie, vrienden, kinderen, huisdieren etc,... mee te nemen. Helaas is er te weinig ruimte in de behandelcabine voor gezelschap. Op die manier kunt u ook in alle rust van uw behandeling genieten. 

Zet bij het binnenkomen uw gsm op stil zodat u niet gestoord kan worden tijdens de behandeling. 


TIMING 

Gelieve op tijd op uw afspraak te komen opdagen. Als u te laat bent, dient u telefonisch te verwittigen. Als u meer dan 15 minuten te laat bent, zal ik de behandeling indien mogelijk inkorten. Indien dit niet mogelijk is, dient u een nieuwe afspraak te maken. 

Niet komen opdagen zonder verwittiging kunnen wij helaas niet accepteren.

Wij werken met een strakke planning en dit draait om wederzijds respect. Bij een no show (niet komen opdagen zonder verwittiging) wordt het volledige bedrag van de behandeling aangerekend.


BEHANDELINGEN 

Bij sommige behandelingen hebben we enkele richtlijnen of voorzorgsmaatregelen, zodat wij de behandeling zo goed mogelijk kunnen uitvoeren. (denk bijvoorbeeld aan laserontharing) 

Gelieve deze instructies door te nemen, alvorens naar de behandeling te komen. 


BETALING

U kan betalen met contant geld, de Payconiq app of KBC Mobile. Gelieve er rekening mee te houden dat er geen bankterminal aanwezig is in het salon. 


Ik hoop op uw begrip en wens u een fijne behandeling toe!